Gå til innhold

Ratt til E30 selges

Kristov
 Share

Anbefalte innlegg

sleng ut et reelt bilde av det m-tech rattet da ;) Passer det også facelift e30?

Begge rattene er fra E30, rattet ser ut som det på bildet bortsett fra at det står en bmw-pin over m-stripene der nederst. Får se om jeg gidder ta et bilde eller monterer det i min nye bruksbil ;)

Om man tar den bort er det som sagt et lite hull der. Alle E30 ratt passer om hverandre samt at de passer på visse e28 og e34.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. Er det mye mindre enn ett "originalt" ratt? Er det skinn? Strøkent bortsett fra hullet? Tykt å holde i? ;)

På bildet ser det ut som det er grei tykkelse på det ivertfall. Syns det som står i er noe tynt.. Men samtidig må det ikke ble noe særlig mindre en det som står i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Splines,var de fine eller grove?

Hvis det er av nyere E30 er det fine og da

passer den på E28 etter 86...

Pris antydning på M-Tec1 rattet??

Det finnes bare en type ratt til e30 såvidt jeg vet så da må vel splines være fine. Kan nok godt stemme med at de da passer overens med 86+ e28.

Priside er vel over 500 et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. Er det mye mindre enn ett "originalt" ratt? Er det skinn? Strøkent bortsett fra hullet? Tykt å holde i? ;)

På bildet ser det ut som det er grei tykkelse på det ivertfall. Syns det som står i er noe tynt.. Men samtidig må det ikke ble noe særlig mindre en det som står i..

Tror det er en cm mindre i diameter enn det originale. Rattet er i skinn ja og strøkent foruten hullet ja. Godt å holde i synes jeg, det er vel ikke uten grunn at M3 er levert med dette rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...