Scirre Skrevet Februar 2, 2006 Share Skrevet Februar 2, 2006 hepp! t3 turbo selges for 3500,- splitter ny.. pm meg for mere info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 T3.. Hva mer? Kinamøl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 av type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 T3..Hva mer? Kinamøl? garret tenker jeg Men er det bare turboen? Har ikke litt mer liggende altså ? \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 har du bilde?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 28, 2006 Share Skrevet Februar 28, 2006 splitter ny orginal Garret T3 for 3500,-? billig uansett str. Satser på kopi her jeg. ikke at det er noe galt i kopiene, men skal jeg kjøpe kopi er garanti et must. har du det? savner også litt mer info ang str. på komp, eksushus etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå