sammigun Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg har liggendes en original M5 bakfanger. Den er Avusblå, men bør uansett lakkes... Gi meg ett ordentlig og seriøst bud, da dette ellers blir liggende til jeg får meg E34 igjen, uten hengerfeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Bud på 2500 er mottatt...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Lånt fra autopower.se Forskjellen er vel at M5 har en leppe nede som orginalt er grå, ellers vet eg ikkje om forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Takker for bildene, Viko... Det er en slik en... Jeg har ikke bilder av den aktuelle fangeren, men skal prøve å få dette til iløpet av kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Takker for bildene, Viko... Bare hyggeleg.. BTW. send meg en pm vist du ikkje får solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krisroen Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Det er en slik en... Jeg har ikke bilder av den aktuelle fangeren, men skal prøve å få dette til iløpet av kort tid... Er muligens interessert, flott om du fikser bilde av den aktuelle fangeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå