Gå til innhold

Registerkjede på IS


Bebis
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har eg funne eit bilde av det, men sef har eg mista adressa til den sia du laster opp bilder på :-( Nokon som kan hjelpe meg?

Det ligger faktisk link rett under meldingsfeltet når du skriver nye innlegg på forumet...

Har eg lært noko nytt i dag også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kjempe fin oversikt tusen takk for bildet..

Jeg ringte stenshagen og de sa at kjedet ikke er delbart så da må man vel ut med drev og alt vet ikke..

Bilen min har rullet alt for langt.. Den er til salgs! 280000KM

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... tivle ikkje! Lika ikkje Peugeot! Er så forbanna vansklege å skru på! Skifta strammehjul på viftereima til ein Peugeot i går, og trudde eg sku tørne! Måtte jo demontere halve bilen for å komme til! Drit biler etter min meining...

Men kvar sin smak.. BMW har dyre deler ja :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... tivle ikkje! Lika ikkje Peugeot! Er så forbanna vansklege å skru på! Skifta strammehjul på viftereima til ein Peugeot i går, og trudde eg sku tørne! Måtte jo demontere halve bilen for å komme til! Drit biler etter min meining...

Er bare en vane. Jobbet på Peugeot i 5 år jeg, og kjører Peugeot diesel hver dag - og trives godt med det. Peugeot er helt greit å skru på, så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte stenshagen og de sa at kjedet ikke er delbart så da må man vel ut med drev og alt vet ikke..

Å måtte ut med drev er jo en smal sak. Det viktigste er å sette veiv i rett posisjon, samt å låse kammene på rett plass. Resten er jo plankekjøring. Du som jobber med Mercedes fingrer vel med kjeder "dagen lang" ?? Så å løsne et drev fra eller til burde gå greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... tivle ikkje! Lika ikkje Peugeot! Er så forbanna vansklege å skru på! Skifta strammehjul på viftereima til ein Peugeot i går, og trudde eg sku tørne! Måtte jo demontere halve bilen for å komme til! Drit biler etter min meining...

Er bare en vane. Jobbet på Peugeot i 5 år jeg, og kjører Peugeot diesel hver dag - og trives godt med det. Peugeot er helt greit å skru på, så enkelt er det.

Det er nok enkelt når du veit kva du skal gjere ;-) Men når det er første gong du er borti ein fransk bil, er det heilt forferdeleg. Ikkje ein gong BMW har laga det så vanskeleg! Og dei har også mange idiotiske plaseringar på ting og tang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...