Even Tveter Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hei. Navigasjonene min fungerer ikke, spilleren er ødelagt. Autozentrum sa det ville koste 17.000 for ny spiller. Men så går jeg inn på www.gsbildeler.no og titter litt igjennom stereo til min bil og finner et bilde av ny monitor (16:9) og med teksten (Kompl.sett TV funksjon navi. m/bordmonitor) (varenr: 65500150459) til 9.800kr. Jeg har den gamle 4:3 skjermen, men hvis dette er komplett sett med navi og alt så lurer jeg da på om det er lett å montere eller om det er mye stress. Har fått tilbud om ny spiller men hvis jeg heller kan bytte alt og i tillegg få 16:9 montioren så gjør jeg heller det. Mvh Even Tveter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Det ligger en del slike spillere tilsalgs brukt i sverige på http://www.autopower.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Gs mener nok ''for'' biler m/bordmonitor. Men noen som veit hvor jeg får kjøpt 16:9 monitoren og om det er bare plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå