Dalen Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Kjøpte bmw igår, med defekt rute i cab'n. Det er en sprekk vannrett over hele ruta bak. Lurer litt på åssen jeg skal gå løs på dette, hvis noen har noen tips eller triks for å løse dette på rimelig å bra måte så være grei å si ifra. Mvh Dalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hvis dette er en e36 så kjøp ny rute, det går ant å ta ut ruta...trur det koster rundt en 500 kr for den...når en kompis av meg kjøpt seg en ny rute.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalen Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 Kjøpte bmw igår, med defekt rute i cab'n. Det er en sprekk vannrett over hele ruta bak. Lurer litt på åssen jeg skal gå løs på dette, hvis noen har noen tips eller triks for å løse dette på rimelig å bra måte så være grei å si ifra.Mvh Dalen OK, takk skal du ha! 500 kr i en bmw forretning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 ...er ikkje "ruta" på E36 Cab festa med glidelås? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 jo..sist jeg sjekka, kan vær at den er limt atpåtill...men da er det bare å dra til en som driv med bilglass...men er sikker på at den har glidelås og.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 ja, trur det var på bmw i trondheim ( strandveien auto) Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 500kr for bakruta?!!? Den koster 3200kr ny hos BMW! Den er festet med glidelås. Jeg kan fikse deg ny rute om du vil ha. Ta kontakt, blir billigere enn hos BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalen Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 500kr for bakruta?!!?Den koster 3200kr ny hos BMW! Den er festet med glidelås. Jeg kan fikse deg ny rute om du vil ha. Ta kontakt, blir billigere enn hos BMW. Ringte bmw nå, de skulle ha 3200 for bakruta. Det er faen meg ran, æsj. Hvor mye skal du ha for å fikse/bytte bakruta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_M_W Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 jeg er også interesert i å få tak i rute! Vet om et sted for de bytter ruta for deg for 3500 inkl rute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ...er det ikkje ei plastrute dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 er vel bare så vidt det finnes noe til BMW til 500.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå