jørn_318i Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 siden e30 min ble vraket så måtte jeg ha meg ny bil og da kom jeg over en 1990 bmw 518 som har gått 154000km til 22 tusen som det var en gammel mann som eide så det var jo bare løp å kjøp det hehe bilen ser helt orginal ut nå men har planer om å skifte ut frontlyktene til sorte DE lamper, og hvite blinklys da seff. har også planer om å senke bilen og sette på 18" hjul. så hva syntes dere om kjøpet ? jeg får ikke lagt ut bilder av bilen men kunne noen prøvd å gjort det for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Grattis med ny bil! Eg kan legge ut bilder for deg Sender deg ein pp med e-post adressa mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hva er galt med gule blinkers? rasist? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Her er bildene dine "jørn_318i".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 hehe neida jeg syntes ihvertfall at hvite blinklys er penere enn oransje men alle har jo hver sin smak så..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 calypso red?! fineste fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Synest dei svarte, mørke blinkersene er finare eg.. SÅ EG ER IKKJE RASIST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 blinklys skal være gule!!. nekter å henge meg på japse moten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 blinklys skal være gule!!. nekter å henge meg på japse moten hehe japsemoten at blinkelysene ikke er orange! Uansett blir nesten deprimert når jeg ser orange blinkelys, er fælt i sammenligning til hvite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 blinklys skal være gule!!. nekter å henge meg på japse moten hehe japsemoten at blinkelysene ikke er orange! Uansett blir nesten deprimert når jeg ser orange blinkelys, er fælt i sammenligning til hvite. he he bmw med 4er og snakker om depresjon.........? svei den tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 he he bmw med 4er og snakker om depresjon.........? svei den tenker jeg Blir vel nesten det samme som å kjøyre BMW diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 blinklys skal være gule!!. nekter å henge meg på japse moten hehe japsemoten at blinkelysene ikke er orange! Uansett blir nesten deprimert når jeg ser orange blinkelys, er fælt i sammenligning til hvite. he he bmw med 4er og snakker om depresjon.........? svei den tenker jeg Ikke vær sur på meg at du har en utdatert oljebrenner, og IS`n er vel en av de bedre 4`erne BMW har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 blinklys skal være gule!!. nekter å henge meg på japse moten hehe japsemoten at blinkelysene ikke er orange! Uansett blir nesten deprimert når jeg ser orange blinkelys, er fælt i sammenligning til hvite. he he bmw med 4er og snakker om depresjon.........? svei den tenker jeg Ikke vær sur på meg at du har en utdatert oljebrenner, og IS`n er vel en av de bedre 4`erne BMW har rart det er krig i verden?? ..hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 dytt bilen full av folk og bagasje og prøv å heng på...så måler vi forbruk etterpå. ikke kødd med diesel (så lenge det er billig). bmw diesel er bedre enn de andre dieselbiler jeg har prøvd og diesel kommer fra samma dritten som bensin så forskjellen er..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 sees vel fra denne vinkelen en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå