mEhE Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 http://forum.lazzat.se/showthread.php?t=26730 tipper den vil gå rimelig godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Har en kompis som er rimlig stein gærn etter Toyota(stakars ) han har en starlet han oxo som blir rimlig grei,er snakk om turbo der oxo,men han valgte en toyota 1.6 tror jeg med 2 stk 45 på,og diverse andre ting...går for dårlig nå så ska byttes med turbo motor tror jeg... laga "styling" har han oxo hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 syke folk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 hehe vær sin lidenskap vettu tro meg kompisen min mener oss bimmers folk er helt på gjorde men prøver å overtale han til bmw men det er et livs langt prosjekt hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2006 hehe,å han kjører starlet!! bmw er som mentos reklamen, et tygg og du er hekta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Så sant, så sant! Det er ingen vei tilbake når du først har hatt en BMW... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Slike prosjekt er konge synes jeg! Skikkelig sleeper prosjekt. De gale har det godt sier jeg bare En fyr herover som har en gammal Lada 1300 med Fiat 16v turbo og 200hk. Også noen med en gammal Fiat, som er totalrestaurert med fiat motor og over 300hk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 he he. har 2 jeg og. sjekke om jeg har bilde av min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 vinterdekk og litt slikt men. vittig bil veffal. mange timer bak denne her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Den var usedvanlig strøken! Hva har du under panseret der da? Ser ut som eksosen er grommere enn orignalt så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 tror jeg nesten må kjøpe starlet som nr 2 bil selv:-) den bilen din kjell rune så sinsykt strøken ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Konge-rå Starlet! Hva slags motor sitter i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 den har bare en 1,3 med kn filter og effektanlegg og mye fortenning. har litt lyst og montere en 1,6 16v twin cam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 å når fikk starlet bakhjulstrekk? morro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 den typen før min hadde bakhjulstrek. kunne helst tenkt meg ett slikt understell jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå