J Naustdal Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Prøvde meg litt med shoping i dag(fyste gang) Syns dinna var ganske feit.(Ikkje sjå på finishen sidan eg e ny i faget) E34 og E60 spleising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Hmm, syns hele bilen ble seendes litt "feil" ut jeg. Fronten passer ikke sammen med resten på en eller annen måte. Den blir for massiv eller noe Men, men, hver sin smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Den var faktisk litt feit sånn! Men vist du hadde gjort fronten lengre, hadde det vorte betre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 det ble bare helt feil desverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Linjene ble helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 så litt morsomt ut...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 He he, håper ingen kommer til å gjøre dette i virkeligheten noen gang . Litt voldsome de bakhjula til E34 hekken også . Syns shopinga de var bra til å være første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Her er den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 har og eit bilde av bilen min som pickup. ikkje so veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 så ikke pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå