sammigun Skrevet Februar 3, 2006 Share Skrevet Februar 3, 2006 Jeg trenger litt hjelp fra dere kristiansandere her på forumet... Da jeg for ett par år tilbake kjørte Timebussen fra Arendal til Kr.sand var det både titt og ofte jeg så en eldre kar kjøre rundt i en E28 Schulz stasjonsvogn inne i Kvadraturen... Men jeg fikk aldri tak på noe skiltnr på denne bilen. Men nå er jeg på jakt etter en slik en, og setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med info om denne bilen eller en tilsvarende en... http://www.e28.de/e28.de/b/main-bilder-exoten.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 De der er spesielle og jeg mener å huske at det er en her i nærheten som har en slik bil.. Skal ta skilt nr. neste gang jeg møtes på han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 var tøff som juling den pickup`en på linken der, men den "kassa"bilen kunne di spart seg for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 var tøff som juling den pickup`en på linken der, men den "kassa"bilen kunne di spart seg for Enig når det gjelder den pickup'n. Syns også E30 som er ombygd til pickup er skikkelig rå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 De der er spesielle og jeg mener å huske at det er en her i nærheten som har en slik bil.. Skal ta skilt nr. neste gang jeg møtes på han! Setter STOR pris på info som kan hjelpe meg å få anskaffet en slik bil! Er ikke laget for mange av disse, og som regel er de fulle i rust. Men det er en sånn en jeg vil ha til søndagsbil..... Også ligger det jo en plan i bakhodet om liiiiitt oppgradering....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 En E28 touring var jo til salgs på autodb for et halvt år siden. Jeg ringte og prata med fyren - da var den lovt bort til en som skulle kjøpe den. Jeg mener den var sølvfarget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 I Arendal? var en slik en her.... Den var sølv, stemmer det... En 525... Var jeg som egentlig skulle ha den, men den var så SINNSYKT full av rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg husker desverre ikke, sammigun. Det kan hende det var Arendal...var det sist sommer du kika på den, så an det hende. Det flyter jo ikke over av modelltypen heller da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Stemmer nok det.... Vet om en i Haugesund, men den er det litt for mye karosseriarbeid på, er en sideskade.... Men finner jeg ikke noe anna, så må det bli den.... Er en 1988 (!) mod 528. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg har sett den E28 stasjonsvogna to ganger! Den er sølvgrå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Tenker du på den jeg etterlyser i Kr.sand, så mener jeg på at den er mer Bronse-farga... Men all info er god info, og skiltnr er best av alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Uff, nå må caravanfolket skjerpe seg! http://www.e28.de/e28.de/pic/exoten/a_E28wohnmobil1.jpg Får vondt i sjelen av sånt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Ja, den der suger.... kan ikke helt se for meg hvor drita de som bygde denne har vært... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Tenker du på den jeg etterlyser i Kr.sand, så mener jeg på at den er mer Bronse-farga...Men all info er god info, og skiltnr er best av alt... Nå ringte jeg til broren min, han var med den gangen vi så bilen, og han er skråsikker på at den var lys i fargen, og at den var metallic, enten lys blå/sølv metallic. Den bronsjefargede må være en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Oki... Hvor var dere å så denne da? Ble det ikke kjøp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå