Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 http://media.putfile.com/orsta-pro-drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 hei hei, en gammel haugesunds bil d jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ikke mye vinter i ørsta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 nope, har ikke hatt vinter siden nyttår her:) filmen ble filmet for ei veke siden. Nå er det helt bare veier:) Lagt om til sommerdekk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Ble dessverre litt mørkt det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GL1 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 drifting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 drifting? hehehehe yea right Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 måtte jo kalle det noe donuts hadde kansje passet bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 kjeeeempesmart å legge ut ansiktet på nettet slik du... Med tanke på at de i nu i nyhetene har vært oppe til info at folk fra politiet og forsikringsselskap er inne på f.eks. kanskje forum som dette og *sjekker* litt rundt... Blir personen der på filmen identifisert, så kan du banne på at det vanker en bot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 er ikke jeg som kjører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 nope, har ikke hatt vinter siden nyttår her:) filmen ble filmet for ei veke siden. Nå er det helt bare veier:) Lagt om til sommerdekk jeg ...ja det går an på vestlandet...men i dag så trur eg kanskje det kjem snø...så då er det tilbake! (nei eg har ikkje lagt om....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Denne bilen ligger for salg her på forum, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 er ikke jeg som kjører Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 er ikke jeg som kjører Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da De har ikke noe å ta han på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå