Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 http://media.putfile.com/orsta-pro-drifting
Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 nope, har ikke hatt vinter siden nyttår her:) filmen ble filmet for ei veke siden. Nå er det helt bare veier:) Lagt om til sommerdekk jeg
Terje325i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 måtte jo kalle det noe donuts hadde kansje passet bedre
ChrZZ Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 kjeeeempesmart å legge ut ansiktet på nettet slik du... Med tanke på at de i nu i nyhetene har vært oppe til info at folk fra politiet og forsikringsselskap er inne på f.eks. kanskje forum som dette og *sjekker* litt rundt... Blir personen der på filmen identifisert, så kan du banne på at det vanker en bot.
ovex Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 nope, har ikke hatt vinter siden nyttår her:) filmen ble filmet for ei veke siden. Nå er det helt bare veier:) Lagt om til sommerdekk jeg ...ja det går an på vestlandet...men i dag så trur eg kanskje det kjem snø...så då er det tilbake! (nei eg har ikkje lagt om....)
sammigun Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Denne bilen ligger for salg her på forum, sant?
Señorita86 Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 er ikke jeg som kjører Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da
Bimmerlars Skrevet Februar 5, 2006 Skrevet Februar 5, 2006 er ikke jeg som kjører Så da gjør det ikke noe? Fin holdning det da De har ikke noe å ta han på da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå