Dogfather Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Heisann. jeg har et lite irriterende problem, det tikker av motoren. Selv om jeg akkurat har byttet kammakslingen, rotor, fordelerlokk etc, så tikker det enda! Noen som har peiling på hva dette kan være? Hadde vært kjempesnilt om noen kunne ha kontaktet meg, er ikke noe klt å kjøre rundt med en slik lyd. Ihvertfall ikke etter å ha spandert på den for mange mange tusen! peace
Kjetil Sømme Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Hva slags tikking? Metall, plast? Hvor på motoren kommer det fra?
Dogfather Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 motoren står nå på 180 000 km men trolig har den ¨gått mye mye mye mye mer.... Det er liksom en lett tikking, som dirrer, slik d gjør med tunga. noen tips kan hende det er stemplene. veit ikk
Kjetil Sømme Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Har du sjekket deksler over registerreim? Prøv også å ta på ting mens motoren går for å se om det bare er noe småtteri som er løst. Pass opp for eksosmanifold og reimer så ikke du får juling...
Lien Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Kan være dysene dine som bråker.. Øker det gradvis med turtallet, eller kommer det bare på høyt turtall?
Dogfather Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Skrevet Februar 4, 2006 den tikker gjamt med turtallet.. er det dyrt hvis det er dysene?
bue Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Det kan være ventilkakling, og da har du et lite problem
skywalk3r Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 få noen som er litt bil kyndig å se på det...det har jeg villa anbefalt! vis du ikke er så bil kyndig da Mvh Stian S
Kjetil Sømme Skrevet Februar 4, 2006 Skrevet Februar 4, 2006 Endrer lyden seg når motoren er kald eller varm? Hva med kaldstart, bråker det ekstra mye da?
Dogfather Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Skrevet Februar 5, 2006 syns det bråker like mye av den hele tiden jeg:S like greit å kjøpe seg ny motor da med andre ord. er ikke bil-kyndig selv nei desverre. men takk skal dere ha
Kjetil Sømme Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Er litt drastisk å kjøpe ny motor pga noe sånt. Stikk innom et BMW verksted å få en av gutta til å høre på det. Bare for å få en profesjonell mening om saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå