Dalen Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jeg har fått stekk over hele front-ruta mi .. Jeg tenker å besøke en hogger for å spare penger, men kan jeg for eksempel ta ei front-rute fra en sedan eller coupe? Eller er det en spesiell rute for cab .. ? Mvh Hans Richard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 hmm om de rutene går om hverandre aner jeg ikke. Men vet att der er litt vanskelig å skjære ut rutene uten att de sprekker, men med pianotråd og tålmodighet så går det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Vil så absolutt anbefale deg å kjøpe helt ny frontrute. Herlig med nytt frontvindu og nye viskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 duuuu veit du ke du gjere?? ta det på glass forsikrigen .. det gjore eg når eg ups mista panseret nedpå når eg bytta motor:) hehe so det kosta meg 2000kr å 0 slit med pianotråd hehe å masse banning å ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Jepp... mista ikkje bonus ved å ta det på glassruteforsikringa heller... Deilig med ny rute og nye viskere... Ihvertfall på ein eldre bil.. STOOR forskjell.. Kva Alpina har du boost? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Tran Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 rute til coupe og sedan er anneledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 rute til coupe og sedan er anneledes jepp, men samme ruta på coupe og cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå