Christian_ Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Komplett M20B25 blokk selges.. Stempler, råder, veiv, bunnpanne, starter, dynamo og dyser... Må vekk grunnet plassmangel... Selges 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Ingen som vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Hadde motoren vert i stavanger. SÅ skule jeg hentan i går !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Hehe.. Er det så dyrt å sende den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 kan hende jeg vil ha denne her kanskje. hmmm. er jo ikke så lankt til ålesund da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 hvilken års modell er dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Er usikker på nøyaktig årsmodell, men det er av den typen som ble produsert opp til sept. 1987. -Kjell Rune- Jeg kan muligens få den fraktet til Molde inkludert i prisen.... Men dersom du vil komme hit og se på den først og ta den med selv, så er det opp til deg...fritt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 hmmm. skal tenke litt på d der du. sender deg en pm vist d blir aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2006 Ny pris... 1500kr Følger også med en cluch. Kan muligens selge deler, dersom det er mer av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex25 Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 trenger ny motor 2.5 mulig å treffe d?? e bor her i åledsund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 solkt til meg. pengene er overført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hehe du er ivrig azz Kjell Rune,syns jeg ser det støtt å stadig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 26, 2006 Share Skrevet Februar 26, 2006 hmmmm. er jo ikke så masse da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2006 Blokka er solgt som sagt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå