BMWGUDEN Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 på ein m10 motor, er det veldikt mye arbeid? nåen så har gjort det før? er det og annbefale? takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Nå aner jeg ikke hvordan en M10 går uten kvass kam, men min har det. Forrige eier som hadde montert dette. Gikk freskt den når man fikk litt turtall på den! Altså ikke at den gikk bra, men du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 ikke til å anbefale. bedre å bytte til større motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 ikke til å anbefale. bedre å bytte til større motor. Skal man bytte til større motor er det så mye mer som må gjøres. Må over på 6'er vet du. Hvis du ikke skal ha så voldsomt mye bedre drag er det helt greit å spandere litt på din skuddsikre M10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 ikke til å anbefale. bedre å bytte til større motor. Skal man bytte til større motor er det så mye mer som må gjøres. Må over på 6'er vet du Vel...en gammel M3 firer gjør nok nytta si den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 må over til sekser ja. men uansett så mener jeg det er en bedre investering. mye arbeid, men myyye moro og:) mere moment. eneste ulempen er at det koster litt mer. Det er den eneste ulempen jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Har selv sitter på med E30 med m10 og kvasskam og gassresponsen er usedvanlig mye bedre enn originalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå