Christian_ Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Komplett motor selges... Km teller står på ca 195.000km. Toppen er nyoverhalt: Ny kam, ventilløftere, slipt ventiler, nye ventil tettninger og planet. Ny topp pakning følger med. (toppen er ikkje montert på blokka enda). Ellers er motoren komplett med styringsenhet, starter og dynamo. Er også motorvarmer.. Pris: 6000kr eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 Ny pris... 5000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 14, 2006 Share Skrevet Februar 14, 2006 Monterer du den sammen eller? og garanterer alt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Har ikke tid å montere den sammen no. Er i full gang med ett prosjekt som skal vær ferdig til sommeren. Men dersom jeg fortsatt har motoren når bilen er ferdig, skal jeg sette den sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 er festene der like som 525? hvor mye stress er det å hive den i en e30? 186 hk i denne? mange psørsmål her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2006 Er usikker på om festene er helt like, men begge er jo M30 motorer. Dersom du skal få den til å passe i E30, må du skifte motorfester...Men ellers skal det gå greit tror jeg... Det går jo en del E30 med M30B35... ja, der er 186 hester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Mulig du selger motoren nå Må bare vite hvor du bor henn,så jeg ikke må reise halve norge rundt:P \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Er usikker på om festene er helt like, men begge er jo M30 motorer. Dersom du skal få den til å passe i E30, må du skifte motorfester...Men ellers skal det gå greit tror jeg... Det går jo en del E30 med M30B35... ja, der er 186 hester. Litt flisespikking: 528i har 184 hk..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Tipper Ålesund, siden det står det i profilen hans..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 15, 2006 Share Skrevet Februar 15, 2006 Tipper Ålesund, siden det står det i profilen hans..... Tror du? Sorry, ikke vært så forbaskede mye her liksom, meldte meg på for noen få dager siden. Men takk ^^ \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Februar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2006 Ja bor ca 10 min utenfor Ålesund. Er det langt å kjøre fra Åmot da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 16, 2006 Share Skrevet Februar 16, 2006 hehe! Unnsyld, var ikke vondt ment Velkommen til forumet forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalern Skrevet Februar 17, 2006 Share Skrevet Februar 17, 2006 hehe! Unnsyld, var ikke vondt ment Velkommen til forumet forresten np! Tok det ikke ille opp så Takk takk forresten =) \\Dalern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå