stigarve Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Hei! Noen som vet av billige neon ringer (blå) til 12" element? Har kun funnet slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 ja eg har til 249 kr, dei ligger under tilbehør\neon i nettbutikken min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigarve Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 ja eg har til 249 kr, dei ligger under tilbehør\neon i nettbutikken min Takker Men har du ikke bilde også? Og hva kommer frakta på egentlig? Og kan jeg ikke betale med kort med en gang? Hehe, blir en del spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Hei dei ser veldi bra ut, men eg har dersverre ikkje bilder, eg tar forhåndsbetaling vi konto overførsel, har ikkje kort klient på sida., frakt kommer da på rundt 60 kr trur eg. send meg en mail georg@hayaudio.no tar forbehold ang skrivefeil da det begynner og minke på det blanke i flaska mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigarve Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 Hehe, ja den er grei. Skal sende deg en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå