Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt å søkte despereat gjennom forumet etter noen tråder ang. viskere som plutselig stoppet og fungere, men fant ingen.

Det har seg sånn at visker motoren går, men viskerene står på stedet hvil.

Når jeg slår på viskerene så hører jeg motoren gå og det er en lyd som kan minne om en kokende radiator.

Snakket med min onkel og han antydet at det muligens kunne være en skrue som er på utsiden av motoren som kunne være litt slakk, men den finner jeg ikke selvsagt da.

Noen som har mulighet til å hjelpe meg litt her?

Skrevet

skulla ha gjerne ha hjelpet deg når du bor i tr.heim..men det snør så jævlig:P er det ikke et plastikk deksel over motorn? du kan no prøv å dra i vindusviskerne og sjå om dem rører seg...og det skal dem selvfølgelig ikke gjør...har sikkert gått av et klips elns..

Mvh Stian S

Skrevet

Er et plastikkdeksel over motorn(hvor jeg tror den er da, der det er en haug med ledninger i alle regnbuens farger) har prøvd å rørt på de og de rører seg som bare juling nesten ingen motstand.

Hvor finner jeg den klipsen du prater om da?

Skrevet

du vet vel hvor motoren til vindusviskerne er vel? prøv å rør på viskerne og så på om det er noe som rører seg på viskermotorn...trur overføringen på viskerne er klipset på...

Skrevet

oki, skal sjekke ut det.

for å være ærlig så er jeg et naut med bil, holder på å skrur og ser på tv-program på discovery om mekking av bil for å lære litt iallefall.

Skrevet

hehe...prøvd å finn noen bilder av motor romme til en e30 men det var ikke så lett...men det er sikkert ikke noe alvorlig når motor funke..men når det ikke skjer noe...

Mvh Stian S

Skrevet

Er ganske så irriterende, snør jo godt på heimdal i dag ja og da er det lurt med viskere.

Har heller ikke noe garasje så jeg må nok stille meg på p-plass med nordpol dress og stuke nedi motoren med forfrosne fingrer og bein :(

Skal ha bilen i stand til å kjøre i kveld...

Skrevet

har akkuratt samme problem.. virker som viskermotoren bare står å spinner!

men har en delebil så jeg kan plukke litt på !!

men hvordan det å få ut?

hadde en annen delebil også som jeg prøvdte å ta ut vindusviskermotoren .

men den er jo håpløs og få lirka ut!noen tips?

litt kjipt å ikke kunne se en dritt i snøen!

Skrevet

Har prøvd og fikse dette, men tror det mangler en del på koblingen på høyre side av visker motoren.

Tror det er en gummi pakning som mangler.

noen som har et bilde av motoren eller vet vilken del jeg prater om, og om så skjønt vet hvor jeg kan bestille eller kanskje noen av dere har en til overs til en billig penge?

Skrevet

bumper denne tråden i og med jeg har samme problem!!

prøvde å skifte vinduvisker motoren,den som satt på fra før var helt kaputt!!

men viskerene går fortsatt ikke rundt! jeg er sikker på at alt står i hakk som det skal.. men virker som at viskeren blir for tunge for motoren..

motoren står bare å durer når festet er på!

skrudde av festet å skjekket motoren en gang til.å den gikk fint!

er det ikke meninga å kunne dra i stagene(de i mellom vidusviskerene)?når festet er av selfølgelig!

ingen av leddene går rundt heller..

skal festet stå en spesiel stillig?trodde det var det samme da det roterer uansett!

festet mener jeg delen som kobles til den roterene pinne på motoren!

noen forslag?

skal prøve å smøre opp i morgen om det er stagene\leddene som har låst seg.

4207.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...