bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 noen som vet hvor man kan få tak i å kjøpe sånn teip eller sånn greie til å ha over front ruta oppe i toppen der...der det kan stå hva man vill ha der??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Kelly på forus i stavanger. Eller så kan du kjøpe svart solfilm på biltema . eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2006 hehe eller ikke tror jeg er best:)men har dere noen linker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Et hvilket som helst trykkeri har klister i allslags farger.. Husker jeg betalte 50 kr for en hel haug med sånne til en av de gamle bilene mine. De har kapp som er bredt nok til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 Litt mere utfyldene overskrift neste gang hadde vært knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Er vel ikke lovlig å ha det på frontruta,og ikke er det noe pent heller.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Trur Koed selger også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 trodde det var lov å ha det litt ned i ruta jeg???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå