Gå til innhold

bilelektro trøbbel/E34


haakon
 Share

Anbefalte innlegg

1: oppdaget idag at speilvarme på høyre side ikke virker-er det lett å fixe?

2: omluft og ac knappen ville ikke virke idag da jeg reiste bort. etter times kjøring virket de igjen... på vei hjem var det samme,men da gikk det 30min før de virket.

hva skjer?! har skiftet ledninger i bakluka,men det er vel ingen sammenheng der? sikringer er ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1: Sikkert ein ledning eller noko. Kan også vere bryter (vist den har det). Ta å demonter alt og bruk eit multimeter og søk deg fram.

2: Kan vere bryteren. Eller kanskje sirkulasjonspompa har gitt opp?

Har du ikkje ei brukarhandbok? Det skal vere eit kapittel som heite: "Generelle testprosedyrer".

Der står det etter det eg veit om ein del om anlegget...

EDIT: Meir kan desverre ikkje eg hjelpe deg med :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hmmm ikke dumt det kanskje. skal høre med verkstedet ved eu-kontrollen om de kan skifte. titta litt på det istad,men så ikke noen umiddelbar måte å demontere så da får fagfolka ta det.

høyre-kjørelyset bak virker i hytt å pine så de må bruke litt tid allikevel. antagelig fukt...

har begynnt å se på spylern til bakluka nå som den ikke virker i det hele tatt. kanskje like greit å kjøpe en brukt og bytte hele? går en slange fra den og opp i det ukjente,men trur ikke den er tett siden den virket for et par uker siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikkje ei brukarhandbok? Det skal vere eit kapittel som heite: "Generelle testprosedyrer".

Der står det etter det eg veit om ein del om anlegget...

har en instruksjonsbok til bilen, på svensk. der står det litt om hvor brytere er,hvordan justere setet og at man ikke skal kjøre på det røde feltet på turtelleren men ikke det du nevner. pokkers svensker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynnt å se på spylern til bakluka nå som den ikke virker i det hele tatt. kanskje like greit å kjøpe en brukt og bytte hele? går en slange fra den og opp i det ukjente,men trur ikke den er tett siden den virket for et par uker siden

Mest vanlige feil er vel pumpa som styr i spylertanken. Det er enkelt å måle seg til med et voltmeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...