smood Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 http://video.google.com/videoplay?docid ... 9773&q=BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Dem har lagt den brei før engang trur jeg:P Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 kan man egentlig kjøre M-bilene så hardt uten at de tar skade av det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Mye flott der ja, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Er nok mange M-bmwer som får kjørt seg gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 ikke for å være fisefin,men den røde E30`n mangler høyre kjørelys bak! ikke i henhold!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 kan man egentlig kjøre M-bilene så hardt uten at de tar skade av det ? En M-bil har jo eit litt sterkere driv-verk en en orginal f.eks. 325, stort sett alle bilene tåler litt juling, men holder ikkje i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ikke for å være fisefin,men den røde E30`n mangler høyre kjørelys bak! ikke i henhold!! hmm..var det e30 da? syns det så ut som en gammel 5/7 serie..ikke peiling på gamle modeller egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Det var en E28... Må bare si at hvis jeg hadde hatt en E36 M3 for eksempel, så hadde jeg aldri herjet slik som mange på den filmen gjorde. Jeg hadde begrenset meg til å kjøre den litt på bane. Det hadde nok blitt mest koseturer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 og J.P. Montoya kjører den sølvfargede E39 M5`n tidlig i filmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 kjør hardt kjør stil så lenge bilen holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Forferdelig mange som bruker videogoogle nå da Men når kjøretøyet er oppgitt som sko, så skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Ikke noe galt å bruke google video. Jeg har selv lastet opp film der, og det er et greit sted å ha videoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Stakkars biler, men det er jo sykt morro da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå