bmw 323i Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 jeg lurer på en ting...jeg vill bare fjerne litt rust jeg har noen hull på bilen min så rute jeg på vis jeg tar glass fibber der..først skjerer ut å så legger glassfibber over der hulla der, å selfølgelig skjert bort all rust først da...funker det greit??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Det funker greit! Eg og far min gjorde det på kanalene til eine stasjonsvogna vår, og det funka bra.. Gjekk rett gjennom Eu ok og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 det er greit det da..:)da skal jeg også gjøre det...for det er jo en enkel løsning det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Hehe.. DET er det Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 takk for det...å bilen skal til eu godkjenning ettervert å..så da skal jeg se om den går imelom..du skal få tilbake melding på det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Minn meg på å ikke kjøpe bilen din senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 Minn meg på å ikke kjøpe bilen din senere. Haha... Vist du skal ha det skikkeleg, er det ein fordel å sveise ja Men til nødløysning fram til EU ok f.eks, er det jo ein grei måte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 hehe:)dritter vel jeg i...kan ha den selv å jeg...er vel en eller anna som kjøper den en gang uansett da...hehe...er jo bare små ting en skal ta med glassfiber da...har nye kanaler jeg skal sveise på å hjulbuer ...tenkte bare i hjulbrønnen å litt bak der jeg det kan vel ikke gjøre stort det vel.:)tror dere det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Det er jo en jukse-løsning, men så lenge det ikke er i bærende konstruksjoner, og at man enten skal ha bilen sjøl eller vrake den når man har "brukt" den opp, er det vel greit.. Hvis man bare bruker polyester, er man til slutt mer engstelig for plast-pest enn for rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Me sandblåste heile kanalen så la me kitt over eit par småhol... Så "lakkerte" body over kanalene... Sånn svart rufsete greie som beskytte mot rust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 E ikkje da noke som heite stålplast som ville våre bedre egna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Stålplast??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 ja da e noko sparkel lignande saker som eg trur skal vere sterkare enn vanleg glassfibersparkel EDIT: Stålplastmed glassfiber P40 Isopon P40 polyester sparkel er en to-komponent stålplast med glassfiber som brukes for å reparere større hull og og rustskader i overflater av stål, galvanisert stål, (karosseri), aluminium og glassfiberarmert plast, tre, keramikk, jern, stein og lakkerte flater (untatt flater lakkert med termoplastik akryllakk!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Kor ein får kjøpt dette då? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 på bilrekvisita butikk Bgu sin kostar 110 kr for 250ml boks ( det er stålplast/glassfiber) 93kr for same boks men med berre stålplast. http://www.bgu.no/bilkjemi.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå