mEhE Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 noen som har liste over alt som skjekkes på eu kontroll? på pc`en eller på nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Februar 5, 2006 Share Skrevet Februar 5, 2006 vegvesen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 fant ingen skjekkhefte..bare en hau med regler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Dei sjekker generelt bremser, rust, lys, motor (om den er laus eller noko liknande), sikt, vindusviskara, styring, dekk, utslepp og div andre småting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 her har du mitt forrige eu skjema mehe http://imageshare.clanshosting.com/uploads/f7000ebc32.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 her har du mitt forrige eu skjema mehe Avgass på 0,00??? Sto du og blåste selv i apparatet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 takker:-) for jeg feil på eu når vindusviskerene stopper rett opp når jeg slår de av? de skal jo vanligvis ligge helt ned,vis dere skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 her har du mitt forrige eu skjema mehe Avgass på 0,00??? Sto du og blåste selv i apparatet eller? hehe.. Noko må han ha gjort! Det er faktisk det sjukaste resultatet eg har sett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 avgassen er tydeligvis ikke målt. kompis av meg tok eu på min gamle celica hvor jeg fjerna kat da jeg bygde eksos og han målte i avgassen i det heletatt da og det stod det samma der. Så Enten er det en bekjent som har tatt kontrollen eller en ganske sløv en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Jeg fant jeg fant rettlednings hefte til eu kontroll http://forum.200sx-ogn.org/download.php?id=9217&sid=7e2a3e26f8ff3c6cf56137b6cf9c540c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 perfect!!! takker:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå