Gå til innhold

Tilbakemelding på nettside,


Anbefalte innlegg

Hei...

så grei ut den, men hadde ikke gjort noe om den var over hele skjermen.

Så slipper det å være så "trangt"

Just my 5 cents :)

Tusen takk for tilbakemelding :wink:

er klar over dette, men pga mamut programmet som eg bruker så er det vanskelig og få til,, andre ting? produkter dere savner eller produkter som ikkje burde vert der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare et lite spørsmål..

Hvilket frontsett vil du anbefalle(5,25") ? av focal.. 1000 - 2000 kr.. :) Og Hvilken 2 kanals forsterker anbefaller du til det ? Leveringstiden er lang eller ? Og dere sender i oppkrav.. ?

Oj, ble litt mer en bare et lite spørsmål :D

syntes det er en bra side, oversiktlig nettbutikk.. :) Men er ikke det beste designet.. :) Og ikke minst bra utvalg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemelding, er klar over at designet ikkje er det beste men det er et problem når vi bruker program varen til mamut, eg har en tanke om at oversiktlighet er like viktig. produkutvalget synest eg også begynner og bli bra, vi har rundt 400 produkter nå, men det kommer flere etter kvert :wink:

eg vil anbefale audison srx2 den koster 1690, genial forsterker til og drive frontsett, den er så liten at det er ingen problem og gjømme den vekk en plass fremme i bilen.

så vil eg anbefale foCal 130 v1 frontsett til 1890, eller foCal 130 A1, til 1290, begge disse er veldig bra, og a serien overasker veldig når du tenker på pris kontra kvalitet\lyd.

men skal eg vere helt ærli med deg ville eg gått hakket opp til foCal 130v2 til 2490, dette er endel dyrere men det er sinnsykt bra også, audison forsterkeren som eg nevnte driver dette også.

blei langt dette, men det er vel bare bra!

ellers så er det fint med flere tilbakemeldinger.

Mvh

Georg Hay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frontend på siden synes jeg var bra:) så lenge alle linkene blir fiksa også;) mamut sin nettbutikk synes jeg ser ganske crappy ut, men den gjør nytta si. DET hadde den ikke gjort uten en god index

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta og bestille foCal 130v2 og audison srx2 på neste lønning da :D om den tillater det.. :) er jo årsavgift nå også :(

Lang Leveringstid har dere ? Og det er oppkrav dere sender?

Hei vi tar forrhånds betaling eller sender i oppkrav, alt etter ditt ønske,

dette er ett valg du ikkje kommer til og angre på. har mangen som bruker dette systemet og alle er strålendes fornøyd. Hifi i bilen! :wink:

leverings tid er rundt ei uke, normalt tar det 5 - 6 dager, men bestiller du på en fredag går det noe lenger tid pga lørdagen og søndagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...