sax Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Onkelen min fikk ny bil på fredag. Han hadde tidligere Audi A6 men den nye bilen er en 523ia E61? E60? Lånte den en liten tur og sitter igjen med et meget godt inntrykk. Det var 2 ting jeg ikke likte så veldig godt: 1 Blinklyset kan ikke skrus av med mindre du faktisk svinger. 2 Klemmes gassen ned tar det 1-1.5 sekund før det skjer noe.(automat) Men alt i alt en meget god bil å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 1. det kan du 2. legg den i sport og det gearet som passer så går det så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ægd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Onkelen min fikk ny bil på fredag. Han hadde tidligere Audi A6 men den nye bilen er en 523ia E61? E60? E60=sedan E61=stasjonsvogn (også kalt Touring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 ægd!! ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 Onkelen min fikk ny bil på fredag. Han hadde tidligere Audi A6 men den nye bilen er en 523ia E61? E60? E60=sedan E61=stasjonsvogn (også kalt Touring) Ok. Da er det E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 ægd!! Igjen. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 automat er jo treg til på respons om du kjører i vanlig, for da står den i "tung gir".. i sportsmodus er den raskere på responsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 ægd!! Igjen. ? ægd=eid= OWNED! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 ægd!! Igjen. ? ægd=eid= OWNED! Det forstod jeg Men forstod ikke sammenhengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Nei, det var ikke akkurat en klassisk OWNED! greie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvis poenget var at jeg tok feil angående det med blinklys, så må jeg bare beklage på det sterkeste at slike feil fremkommer i ett av mine ellers så korrekte innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvis poenget var at jeg tok feil angående det med blinklys, så må jeg bare beklage på det sterkeste at slike feil fremkommer i ett av mine ellers så korrekte innlegg. Æff, det går greit! Bare kos deg her du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 1 Blinklyset kan ikke skrus av med mindre du faktisk svinger. 1. det kan du Når de testet den nye M5-en i Top Gear (samme chassie, right?), så sa de OGSÅ at det ikke var mulig å skru av blinklyset når man selv vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 1 Blinklyset kan ikke skrus av med mindre du faktisk svinger. 1. det kan du Når de testet den nye M5-en i Top Gear (samme chassie, right?), så sa de OGSÅ at det ikke var mulig å skru av blinklyset når man selv vil.. Det kan godt hende at det er mulig, men jeg fant ikke ut av det(samme chassie, ja). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå