duÅ Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 takluken min fungerer ikke,vil verken opp eller tebake,men når jeg trykker på knappen så reagerer motoren..hva kan dette være?? noen som kan komme me noen tips?? e36 coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Kan jo være drevet på motoren som er slitt.Går den rundt så lenge du holder bryteren inne???Kan og være wirene som er slitte og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 nei,går ikke rundt...den vil bare liksom ikke mer....noen som har vært borti noe av d samme? noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Du må nok bare pelle det fra hverandre. Drar motoren vaierne, eller sitter den bare fast? Du kan ta av takkonsollet foran der og skru løs motoren og trekke rundt greiene selv, da får du litt mer kraft, men er bare fare for at det blir ødelagt. Masse skjøre plastdeler i det der taklukesystemet for å få det til å gå både frem og tilbake og opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 3 tips som jeg minnes er standard på E36: 1. Treghet (ergo skitt og usmurte vaiere/komponenter) 2. Takluketrekket har jeg hørt kan kødde litt til.. 3. Har sett et par tilfellet med noen plast-dippedutter (mener at de var i plast, de var iallefall en av de bevegelige delene) i luka som var knekt. Beklager å ikke utdype "dippeduttene", men E36 var den gang da jeg såg de tilfellene det samme som E36 er for meg i dag: uaktuellt og lite interessant - så jeg bare merket meg litt at det var noe på gang der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå