2M@s Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Har kjøpt en x1r spiller fra usa, men har ikke navigasjons cd`en.. Noen her som vet om det går å bruke en kopiert cd?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Skulle da tro det, hvis den er kopiert uten feil. Kan da vel ikke skade å prøve.. Skal ta å prøve med min endag. Liten OT: hvor får man oppdatert disse kartene? kjøpe nye cd'er eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PioneerBmw Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Har kjøpt en x1r spiller fra usa, men har ikke navigasjons cd`en.. Noen her som vet om det går å bruke en kopiert cd??Denne får du desverre ikke brukt i norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Han får altså ikke bruke enheten han har kjøpt i usa, eller Cd-en? Isåfall.. hva er grunnen til at enheten ikke kan brukes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Pioneer har egne produkter produsert for europa, så det kan nok stemme at du ikke kan bruke Europa DVD'en i denne, i tillegg, så er det en annen radio tuner i den, som bare har halve frekvenser. ( 100,05-101,05-102,05- osv.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det med radio er sant. Jeg har en amerikansk versjon av Pioneer-spilleren min (cdspiller) RDS er ikke med på den (RDS finnes ikke i USA og ettermontering o.l. er ikke mulig). Og det som Tåmi sier: Man kan bare velge: 102.1, 102.3, 102.5, 102.7, 102.9, 103,00. (minnes den klarer hele frekvensene 102 - 103 - 104 osv) Den enkleste måten er, å ringe Pioneer i morgen. Da får du svar der og da. Folkene hos Pioneer er godt nok kvalifisert til å svare deg på dette ganske kjapt. Jeg gjorde dette før jeg kjøpte spilleren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PioneerBmw Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Han får altså ikke bruke enheten han har kjøpt i usa, eller Cd-en?Isåfall.. hva er grunnen til at enheten ikke kan brukes? For å være 100% ærlig, så husker jeg ikke helt hva problemet er. Enten så leser den ikke den europeiske plata, eller så funker ikke gps`n her.. Jeg hadde en kunde, i sommer som også hadde kjøpt en x1 i usa. I bilen hans så bytta jeg spilleren ihvertfall, fordi at den ikke virket i Norge. Jeg kan kontakte pio i morra, å spørre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ihvertfall superkjipt for Mr. Trådstarter RDS og radio generelt bruker jeg sjeldent, så når jeg har toppmodellen til pioneer for en brøkdel av prisen her, så er jeg allikevel fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå