Hr.smith Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 noen som vet det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Tror ikke det, uten at jeg skal si det for sikkert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2006 forsetene passer gjør de ikke det da? Eller tar jeg feil..? For hvis forsetene passer er det jo hvertfall håp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ganske sikker på at det ikke passer.. selve puta kan du montere på en konsoll til sedan,da går det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 Det passer! Den eneste 3-serien som har forskjellig armlene er compacten. Sjekk delenummer mot hverandre i etk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 ser du på koed så selger de ulike midtkonsoll til sedan,cab og compact.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Februar 6, 2006 Share Skrevet Februar 6, 2006 OK, my bad! Trodde at coupe og cab var like i interiøret... Det så ihvertfall veldig likt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 coupe og cab er ikke like nei.. så er forskjell hvertfall på de to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Jasså! oppe du også da håvard! De som passer om hverandre er coupe, sedan og touring. cab og compact har egne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Oppe for lengst jeg vettu.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå