Tweety bimma Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 kom over et ratt i dag,har ikke sett det før,sjekka litt rundt på nett og virker som det er rimlig sjeldent,,,kan det stemme??
Patrick B Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 Vet ikke noe om det er skjeldent, men stilig var det, ser det ligner på felg eikerne de har på AC Schnitzer type2
Tweety bimma Skrevet Februar 6, 2006 Forfatter Skrevet Februar 6, 2006 skulle vist kun være montert i s3,s5,s6 og s7 bilene har jeg lest,og de er ikke produsert i veldig mange ekemplarer... blir vel stående i bimmern min detta tenker jeg vaffal intil jeg finner noe bedre hheehe
Håvard ///M3 Skrevet Februar 6, 2006 Skrevet Februar 6, 2006 ei i lillehammer som kjører en e36 318is har slik ratt faktisk
Tweety bimma Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 ehrnst skrev: er dette en salgstråd også? hehe nei det er det ikke,jeg bydde på dette rattet på ebay,men var en ivrig sjel som ville ha det mer en meg,gikk for ca 2000 med frakt syns det blei en tanke dyrt for et brukt ratt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå