BmwKlovn Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 slett denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 kan begynne med vrakpanten jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosling Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Da byr jeg 1500,01,- Tar det via nettbank så ja, det øret kommer med \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 bytte i pocketbike? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 gir deg 4k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 hvor i skien er det mulig å se den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 kan du fikse noen bilder av intreøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Byttes IKKE mot pocketbike og trur ikke jeg selger den for 4 lapper. Vil nå tro den er værdt litt mer gitt... Bilen står ikke så langt fra sykehuset i Skien. Bor opp mot Åfoss på en måte ved Varpet! Mer bilder kan vel ordnes etterhvert... Vet ikke når.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 noen ca pris da? er jo ikke gull verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Sant at den ikke er gull værdt men gidder jeg å gjøre noe får jeg det dobbelte. Men samma det. Skal vel ikke akkurat ha som mye heller men var mest for å se om det var noe interesse igrunn.. Men 5 lapper er notert ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 angående eu-godkjent,, det ser du på reg nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 angående eu-godkjent,, det ser du på reg nr Jaja, men har ikke sjekka det opp just.. That's all.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 hehe ok:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 jESS ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg