stigarve Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 En ting jeg alltid har lurt på, men aldri har kommet på å spørre om: Når det er masser av minus ute, og man nettopp har startet bilen. Er det da lurt å bruke stereo'n? Mulig jeg bare er teit nå, men har for meg at elementer og diverse er frosset.. Så kan vel ikke være alt for heldig å spille høyt for bilen har blitt varm inni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 jeg har enda ikke klart og ødelegge noe enda, så etter min mening er det bare og skru opp gitt, bare håpe på at batteriet ditt holder, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gosh Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 nei ekke no problem,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 det er ingen problem og skru på stereo osv, men la det spille noen minutter på moderat volum slik at dei forskjellige komponentene får opnått drift temperatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 det er ingen problem og skru på stereo osv, men la det spille noen minutter på moderat volum slik at dei forskjellige komponentene får opnått drift temperatur Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigarve Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hjertelig for at dere tok dere tid til a svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå