mEhE Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 noen som har peiling på pris på komplett sett med poweflex foringer(eller hva det nå heter) framme og bak til e30 325? tenkte på å skifte alle,bilen virker så slapp å vinglete! foresten kommer powerflex igjenom eukontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Kommer gjennom kontroll, ja! Det er vel bare å summere prisene, powerflex finner du på disse sidene: www.gsbildeler.no www.facemotorsport.no www.osbildeler.no www.schmiedmann.no www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 så du hadde spurt i e30klubben og... vil tippe en rundt 3k uten å ha summert sammen. så da kan du jo sjekke linkene over. Her er også direktelink til ppf sinne powerflex foringer: http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... Path=55_59 Sjekk også powerflex.no E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 som sagt tidligere kjøp superflex..mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 superflex?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 regna ut på koed for komplett sett koster 2000kr eksludert frakt osv! men er forskjellige størrelser, hvilke passer 325? Bærearmsbøsninger, For Med Centrisk hul (Nr.:1) - Med ExCentrisk hul (Nr.:1) - Bærearmsbøsninger købes stykvis, dvs. der skal bruges 2 stk. pr bil. Stabilisatorbøsninger, For Med 19mm hul (Nr.:2) Med 22mm hul (Nr.:2) Med 24mm hul (Nr.:2) - Stabilisatorbøsninger købes stykvis, dvs. der skal bruges 2 stk. pr bil. Stabilisatorbøsninger, Bag Med 12mm hul (Nr.:6) Med 14mm hul (Nr.:6) Med 16mm hul (Nr.:6) Med 18mm hul (Nr.:6) Stabilisatorbøsninger købes stykvis, dvs. der skal bruges 2 stk. pr bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Du får huske å klikke deg inn fra Powerflex-banneren her på sidene da, står -10% på den. Henvis ihvertfall til den banneren, så får du sikkert rabatten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 skal innrømme at jeg alltid går igjenom banneren når jeg skal inn på koed`s nettside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Det er gode ting vet du! Vet det er mange her inne som bruker Koed, så da er det jo flott om vi kan vise hvor vi kommer fra.. De fortjener å få litt igjen for å støtte sidene som de gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 men ingen så vet hvilke dim jeg må bestille? eller må jeg rett å slett skru av stabstangene og måle? hva er forskjell på Centrisk hul og ExCentrisk hul ? trodde det var flere som hadde powerflex på e30!! edit: fikk svar på det jeg lurte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 dele svar med meg? lurer jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 Bærearmsbøsninger, For Med Centrisk Med ExCentrisk kjøper du excentrisk Stabilisatorbøsninger, For Med 19mm hul til m-tech stabstag Med 22mm hul til eibach stabstag Med 24mm hul til gruppe n stabstag Stabilisatorbøsninger, Bag Med 12mm hul Med 14mm hul til m-tech ss (14,5mm) Med 16mm hul til eibach ss Med 18mm hul til guppe n ss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 skal innrømme at jeg alltid går igjenom banneren når jeg skal inn på koed`s nettside! hvor??? ser jeg men er sikker lett blind i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 superflex? litt info takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet November 10, 2006 Share Skrevet November 10, 2006 superflex? litt info takk:) http://www.superflex.co.uk/ her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå