M3cabriolet Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 tja, tenkte jeg skulle slenge denne ut for salg da, den er kun brukt tre ganger, og er rå på å polere vekk småskader/riper og fjerning av støvkorn etter lakkering! det følger med en stor flaske 3m rubbing, og en stor flaske 3m polish! nyprisen er oppunder 4000! kom med bud, men ikke begynn med sånne dustebud på 1 og 1 krone vær så snill!
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Hvorfor selger du den visst den bare er brukt 3 ganger?
M3cabriolet Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Skrevet Februar 8, 2006 jeg selger av den enkle grunn at jeg har mer bruk for penga enn maskina! jeg bygger om bilen og det er dyrt!
Hakon Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 er det pes å bruke den ?(for en som aldri har hatt en slik maskin) kan den brukes utendørs f.eks+
M3cabriolet Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Skrevet Februar 8, 2006 den går på luft ja, og den er ganske enkel og bruke! ikke noe problem å bruke den utendørs om du har slange som er lang nok!
Dalseth-Racing Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 ot: vi har slik en på jobb, funker som fett den der! jeg jobber på karosseri/bil verksted.
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Denn maskinen er genial,, bruker slik på jobb
Lien Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Jeg kan være interessert i å gi deg 800 men er avhengig av å få solgt noe først så må nesten avvente og se!
Lien Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Men hvor stor kompressor er man avhengig av å ha for å drive den kontinuerlig en stund?
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2006 Skrevet Februar 10, 2006 Men hvor stor kompressor er man avhengig av å ha for å drive den kontinuerlig en stund? Du behøver vel ikke å ha så stor, bare motoren orker å dra luft, litt fort inn igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå