Bmwpusen Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Veldig god bil! Bra teknisk stand. Noen shopping bulker (skal ikkje ver noke problem å dra ut), el. vinduerx4, ABS, antispinn, hardtopp følger med, el. cab funker ikkje (trolig en føler som er gåen), interiøret er ikkje av det peneste (svart og gult, litt slitt), Eu-ok..+++ Ta kontakt da vel!! Kan ta godt bytte i billigere E36 + penger!! \:D/ Bud ønskes! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=972311 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigklep Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hva hadde du tenkt sånn helt ca i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Jeg lurer også på pris. Og den linken din virker ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Linken virker sikkert..eg kommer ikkje inn på autodb verftall, bare dritt etter den oppdateringen deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwpusen Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Linken skal funke fint ja..Funket som bare det tidligere... AutoDb suger for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwpusen Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Forresten...Er vel ingen som har sett denne bilen jeg har på profilbildet vel? Gamle bilen min..Solgte den til Halden, også tror jeg den forsvann til Tromsø, eller så var den vertfall VELDIG lik! Savner barbi bilen min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_ Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Ja hvor mye tenkte du deg for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg