///Magnus Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Lurte på om det var noen som hadde litt kunnskap ang bilderedigering, som hadde giddet å ta seg tid til å "senke" bilen min litt? Ikke noe ekstremsenking, men noe som tilsvarer 40/20 eller noe deromkring... På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Ett kjapt forsøk, uten å være noen guru Ser jo at jeg burde flyttet hele karosseriet littebittegrann framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Se der ja! Ble jo bra forran. Vippe den litt mer ned bak kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hehe, jeg gjorde et forsøk til, men det ble bare tull da jeg ikke lagret første forsøket Endte opp med å bli 99% likt første, bare litt dårligere http://i32.photobucket.com/albums/d47/e ... icopy2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå