320it Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Vet dere om det er noen i nordland noe sted som pulverlakkerer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 ka er igrunnen pulverlakkering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvor i Nordland? Bilskadesenteret på Fauske er rå på lakkering. Ring og hør med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvor i Nordland? Bilskadesenteret på Fauske er rå på lakkering. Ring og hør med dem mo i rana, så fauske er jo ikke så langt unna... Har du fått lakkert felgene der? Vet du om de har stive priser eller? hvordan er det med riper og hakk i felgene når man skal lakkere? hva sparkler man med? gjør de fleste som pulverlakkerer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Hvor i Nordland? Bilskadesenteret på Fauske er rå på lakkering. Ring og hør med dem ser også at industri og lastebillakkering pulverlakkerer på faukse... noen erfaringer med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Glassblås felgene først. Og det som blir igjen brenner opp når de pulverlakkerer. De har 200grader inni ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 Glassblås felgene først. Og det som blir igjen brenner opp når de pulverlakkerer. De har 200grader inni ovnen. har litt større hakk enn det... vi har sandblåser på jobben... blir det for kraftig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Ja, blir visstnok det.. Hakk ja, nei det vet jeg dessverre ikke hvordan man fyller. Men de bruker garantert ikke sparkel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2006 bør jeg forvente at de ordner det der jeg skal lakkere? har aldri vært borti lakkering av felger før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 Det vet jeg faktisk ikke. Jeg skal sende felgene mine på lakkering på fredag, men mine er ferdig glassblåset og de hadde heller ingen store sår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 sand blåsing:= Masse fyller (grunning) puss ned og vannslip det,, blir helt hundre, har gjort dette, funket fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvor i Nordland? Bilskadesenteret på Fauske er rå på lakkering. Ring og hør med dem mo i rana, så fauske er jo ikke så langt unna... Har du fått lakkert felgene der? Vet du om de har stive priser eller? hvordan er det med riper og hakk i felgene når man skal lakkere? hva sparkler man med? gjør de fleste som pulverlakkerer dette? ser også at industri og lastebillakkering pulverlakkerer på faukse... noen erfaringer med dem? Har ikke fått lakkert felger, nei, så akkurat det og prosessen rundt kjenner jeg dessverre ikke til. Vet bare at Bilskadesenteret er dyktige og vet hva de gjør. Har fått lakkert en del andre ting og ble meget bra. De tar rundt 700,- kr. timen + lakk. Om de lakker felger aner jeg ikke, men kan ikke tenke meg at det skal være noe problem. I tillegg er de kjappe når de først hiver seg rundt. Tror ikke de har så mye å gjøre heller nå, så du får det nok gjort rimelig kjapt. Industri og Lastebillakkering kjenner jeg dessverre ikke noe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå