BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Skrevet Februar 7, 2006 Her er det bilder av prosjektet mitt , slik så den ut den dagen jeg kjøpte den. og etter mye possin å sparkling, og masse penger ut a lommeboken etter jeg bygget til med luftinntak i panseret som dere ser gjenstår det mye possing, panseret bli posset og lakkert med grunning til helgen, skal festa e46 lokk hekksjørte og bakrudesenkaren i neste uga planen er at den skal væra klar til lakkering om 2uger. skal ned til ein lakkerar og høra om han kan blanna lakk til meg, bli samme farge så prosjektet av torebmw er nå, fekk fargekoden av han i forgårs, så planen er at bilen blir svart/lilla me kvide felger og kvidt bur, motor planane er ennå usikkre, time will show jeg har skiftet motor og girkasse på bilen , satt i ein m10 maskin så var gått 160000km. etter den andre tok kvellen den gamle m10 maskinen gjekk ganske godt. Sveist litt rust, og sparklet bulkene på bilen. Har seidl frontspoilar, e46 lokk hekksjørt, m3 sideskjørt, og ein hekkspoiler, bakrudesenkar, luftinntak i panseret. kvit lakkerte BORBET C 17 tommere, og m3 speil i carbon powerfilter og effektanlegg me dobbel DTM endestykke. Recaro sportstoler forran, JAMEX ratt og pedaler, alu gulv, alu lakkert diverse deksler til dasjbordet, kvite innstrumentskiver, innstrumenter i a stolpen Gule justerbare KONI me apex fjører 60/40senkning, 325i bremser forran sportsbremseskiver blir montert forran nokså snart skal oppdatera med flere bilder, info mens jeg bygger videre på bilen.
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 Planer for bilen kvidlakert veltebur, bøttestoler med 4punkt seler. mono visker, stabiliserings stag forran og bak. orginalsotet baklykter green stuff bremseklosser shortshift motoren er jeg usikker på hva jeg skal gjør med, Noen forslag til hva jeg kan gjøre med motoren? det hadde vert greit med noen forslag
BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Forfatter Skrevet Februar 7, 2006 legge inn flere bilder av delene mine, og bilen til helga, ska bygga bur sjøl, må bare få tegnet ein skisse av det og bøya det til på skolen og hjem å sveiset det sammen,
TOREBMW Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 ser bra ut dette kjøp bur hos pedersen racing isteden så er det fia også tror dette blir bra jeg..sleng ut masse bilkder underveis da.blir nok bra med den farven
BMWGUDEN Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Skrevet Februar 8, 2006 tru au den skal bli bra med den fargen, lakkeraren eg snakka med idag kunne ikje blanda den fargen, så må høra med ein ann ein om han kan, nå vett jeg jo ka lakktype det er så fått det nya luftfilterkittet HKS glede meg til å få montert alle delane eg har ligganes, bilen he stått ei stonna nå, mens delane har hopet seg opp, hehe
TOREBMW Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 jeg kan få laget farven til deg av han som lakka min så blir den akkurat lik..hvis du er innt.det er vannbasert base så du vet det..type standox
BMWGUDEN Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Skrevet Februar 8, 2006 bli morro til sommaren når denna skal på veien i neste uga skal bmw merket på trunklokket sveises og sparklast igjen. så må jeg få sparkla ei bulk på baksjermen, fekk seg ein smell der ifjord, når jeg lekte meg litt. så det er nokk å ta seg til
BMWGUDEN Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Skrevet Februar 8, 2006 vurdere om jeg skal sveise igjen innhukket til der dei orginale dørlisten skal festes:? noen så har gjort dette før? er det vanskelikt og få fint?
ChrZZ Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Tenkte det samme jeg også, men visste ikke om jeg skulle kommentere det.. Prøv å holde deg til nynorsk/bokmål/samisk, BMWGUDEN. Må nesten lese igjennom alt to ganger for få det med seg.
stian329 Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Jeg skrev det etter det første eller andre innlegget hans, at han burde skrive bokmål og ikke flekkefjæring... Det er ofte jeg ikke gidder å svare på "dialekt-innlegg" Skriv på bokmål Guden /Stian
BMWGUDEN Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 noen så veit hvor jeg kan finne tegninger av veltebur med alle målan? sko fenge tak i det før jeg skal begynne og lage buret
ChrZZ Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Hvor er disse nye bildene? Det er den niende feb. idag
BMWGUDEN Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 dei får jeg lagt inn i kveld, det er ikje bra bilder akkurat, menmen det er kunn noen så jeg har på mobilen,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå