Gå til innhold

BMW e30 prosjekt drømmen knust!!


BMWGUDEN
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det var ein flott måte og festa fronten, med dei panserlåserne, skulle mest festa min sånn, enkelt og demontere :wink:

fer vell montert fronten til helga, ekko tid :D

Lett å bøffe og :wink: Matt svart og hvite felger er en slager ja, men lakken har jo ingen beskyttelse, det som er kjipt med det... Blir fort stygt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger inn noen flere bilder som viser arbeidet mitt for dei siste dagene :wink:

festa hekksjørtet med panserlåsere, grei komponent til å få det lett av igjen, om det skulle trengs, hehe

festahekksjrtetmedpanserlser.jpg

bakselenpbilen.jpg

bilen bak etter at jeg monterte bakrudesenkaren,

stresser med og få sveiset eksosanlegg, slik at jeg får eksospotta på begge sidene i hekksjørtet,

vurdere mellom ein rund endestuss på begge sidene ellar ovale på begge sidene :? ekje lett å bestemme seg, hmmm :wink:

det er ennå noe rust på bilen som må sveisast, nåe så jeg hater, er dritt lei av det nå :cry: men jeg må jo gjør det vist bilen skal bli strøken.

jeg har heldigvis ikje så mye pussing igjen :D , har igjen å finpussa hekksjørte, frontspoilaren og sideskjørtane+ nåe småpel rundt om på bilen. så eg har god tid, lakkeraren hadde ikke tid før i slutten av mars.

skal kansje få laget bur på torsdag, noe så jeg håper, det hadde vert digg :wink:

bulkabegynnerbliferdisparklet.jpg

bulka begynner og bli greie, bare finpussinga igjen,

men idag blir det rust sveising, og pussing. hehe

blir greit når bilen blir eu godkjent, for då kan jeg begynna med maskinen :D

er det noen så har noen tips til farge, så må dokk bare komma med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bil er mauritzius blau.

Er en utrolig rå farge som forandrer litt nyanse fra hvor mye lys den står i, fra sterk blå til mørkblålilla aktig.

Men er utrolig vond og holde ren, renninger etter vask viser spesielt godt igjen.

Bilde:

m3sportevoPK.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja panseret er veldikt likt,

kunn annerledes scoop og luftinntak men ellers likt. iden til panseret fikk eg da eg var borte på et trimmfirma på haua så heter TRS , såg ein nissan som stod på verkstedet hoss dei med lignene panser, så var det rett hjem og bestille scoop :D

men måten til å festa hakksjørtet kan eg ærlikt innrømme eg har kopiert av deg jarle, det var bare ein så praktisk måte å feste stylinga på,

så fronten og hekken min blei montert på slik måte,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idag skal eg få montert di nye bremseskivene forran, har latt di ligge ei stond. har ikje hatt gidda til å montert di tidligere :roll:

må få lagt ferdikt eksosanlegget med ei ovale endestuss snart, har skåret ut plass til endestuss på andre sida på hekksjørtet, mangle bare å få bestilt endestussane og få sveis røyrane ferdikt.

mye stress på ein gammal bil, hehe

men regner med det blir vert arbeidet når eg blir ferdig og får se resultate:wink:

fått gjort veldikt lite dei siste dagane :( så eg må prøva å ta det igjen denne uga :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legger inn noen nye bilder :wink:

den nye fronten, ein lumma fanger.

skulle egentlikt fått e46 look, men fikk feil i posten,

men eg blei så godt fornøyd med denna at eg bestemte meg for å bruka den.

passet så greit med di linselysane eg ha ligganes :wink:

nyfront.jpg

svingarm.jpg

slipte ned svingarmen bak og malte den med hammerlakk, syns ikje det blei så gale :? mye bedre enn det var ivertfall, hehe

kuttethekken.jpg

har kuttet nedhukk til endestuss på høyre side slik at det blir likt på begge sider. skall ha effektanlegg med endestuss på hver side, trur det skal bli litt rått :D

har fått gjort litt i dag, hehe.

må ut igjen seinare og fortsetta :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...