Gå til innhold

BMW e30 prosjekt drømmen knust!!


BMWGUDEN
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

nå har eg fått meg m3 vinga :beer: skal få montert den i løpet av dagen tenker eg,

dasjbordet er tatt ut av bilen og bygget til med instrumenter i den mitterste luftekanalen, skal støpes ferdikt og lakkerast i neste uga,

bilen er mest heilt klar til lakkering nå :D mangle og pussa sideskjørtene og m3 vinga,hehe

det begynte selfølgelikt og snø i dag tiligt så nå ekje veian bare lengre :x så då kan det ta lengre tid til den kan kjørast ned til lakkeraren, typiskt seie eg, he he

monterte effektanlegget i går kveld 2 dtm potter, måtte modifisere hekksjørtet for å få plass til endestussane

bilder kommer snart :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ja det gjør det, hehe neida den har stått i fred i det siste

har skaffet finansiering til lakkeringa nå :D så nå blir det ikke lenge til den blir mørkelilla. all stylinga er nå ferdigtillpasset, mangle og montere bremseskive på høyra side og sparkla ei lita sprekk, og feste sideskjørtet på venstre side.

har montert stabilisator stag bak, det forran ligger på posten,

den nye intercooleren håper jeg på komme idag. reklamen eg skal ha på døren kommer kansje også idag,

så nå mangle eg turbo og dumpventil, må også få laget trykkrørene og manefoilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

bilen blei lakkert i forrige uke, i ein spesiell rødfarge,

skulle egentligt ha den lilla, men såg den rød fargen,

så måtte jeg bare ha den, hehe:D

heller på og montere den sammen igjen, tar litt tid siden jeg har begynt og jobbe heile dagene. men men då fer eg råd til og fullføre turbo prosjektet mitt før sommeren :wink:

må få kjøpt meg noen nye lyktespoilere og få lakkert, siden jeg rotet bort di jeg hadde til bilen,

PS: bilder kjeme så fort jeg fer fikset data`en der hjemme, trolig i denne uga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal jør det :)

sko søkt på autodb før eg bestilte lakk :cry: synes denna var litt gromme

bmw.jpg

Den bilen befinner seg faktisk i brønnøysund, en kamerat av meg som har den der. kan kanskje se ut som en lekebil, men den er faktisk veldig pen å se på samtidig som den går ganske så friskt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja tid for bilder,

fronte30318iturbo.jpg har fått montert den siste lykta nå,

bakpartie30318iturbo.jpg

har bestilt meg klister til bakrutesenkaren der det står www.bsbildeler.no

og til sideskjørtene får jeg noen små der det står Tuned By HKS

IM000378.jpg

jeg blei ganske fornøyd med bilen, må bare få meg noen andre felger, eller lakka dei jeg har i ein farge som passer bedre til rødfargen

vente på lyktespoileran og HKS silikonslangene til intercooleren

bestilte nytt ratt igår, og noen klister,

nytt dasjbord og midtkonsoll er montert, får begynt og montere anlegg i den til helga

har vert å sett på ein garret t28 turbo som jeg kansje skal kjøpe :twisted:

hadde prøveskilt på den ifrå fredag til lørdag, blei ikkje vellykket, radiatoren gjekk sond :cry:

må bestilla ny ein i neste uka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...