Gå til innhold

BMW e30 prosjekt drømmen knust!!


BMWGUDEN
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det bare meg, eller virket det som han ikke helt visste hva han ville.

Kjøper inn forskjellige frontfangere, så vil han selge bilen, så vil han ikke selge bilen, så ska han lakkere bilen i svart, så i rødt, så i orange, så i grønt, så i rødt...osv.....så har han ikke penger til lakkering, men 17"feløger skal han kjøpe, før han så alikevel får lakkert bilen....plutselig skal han så ha turbo.......merkelig fyr....ikke klarte han å skrive normalt heller, selv om han fikk flere hint om dette..så selge han ut bilen i deler...for en skam.....

To gutter snakket sammen. Den ene sa:

- Far min har satt sammen en helt ny bil. Han tok hjulene fra en Mercedes, grillen fra en Audi og støtfangeren fra en BMW.

- Hva fikk han da? undret den andre.

- Fengsel i seks måneder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, stemmer.. Også hadde han handla for 12000, da var grensa nådd. Det er DYRT å bygge bil!:D

Dette er vel ikke 1/10 en gang av hva menge her på forumet bruker når de skal bygge seg noe rått(inkl meg selv).

Begynner å bli ganske mange ganger jeg har måtte ut med 5-10-20 tusen,og hvor mange ganger jeg "bare" har brukt en tusen lapp eller to har jeg forlengst mistet tellingen over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste mulighet er å gjøre bygginga meget grundig med deler fra øverste hylle første gangen. Da har man ihvertfall fjærnet 8/10 av risken. Men noe bra kan alltid gå til helvete det også.

Imidlertidig har jeg funnet ut at det tar LANG tid å få en slik tankegang i mål.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...