shv Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Er felgene hvite? (ser slik ut...) I så fall ville ikke jeg lakket de, synes det er en bra fargekombinasjon med den røde lakken.
Dazed Skrevet Mai 16, 2006 Skrevet Mai 16, 2006 Bare en liten offtopic-kommentar. Fra http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi: endelikt -et (norr endalykt, av lykt 'avslutning') død; ende; slutt et sørgelig endelikt
Kobar Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 he du fått i turboen nå? hørt lite fra dg i d sista...
BMWGUDEN Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Skrevet Juli 2, 2006 nå har jeg endelikt fått den nye radiatoren, fått masse andre deler også, hehe mye og montera, fått meg nytt komponentsett ifrå cadence 5,25" bli morro og montere alt, flere bilder kommer snart
Kobar Skrevet Juli 3, 2006 Skrevet Juli 3, 2006 mn koss fekk du t turtellaren din fra sekser til firer?? svar på pm helst...
BMWGUDEN Skrevet August 25, 2006 Forfatter Skrevet August 25, 2006 fikk lakkert felgene i ein mørk aluminiums farge, syntes det passet bedre til den rødfargen. bilen er snart klar til eu godkjenning så etter godkjenninga begynner jeg med å bygge turbo maskin må skifte til orginalfjører bak, bremseklosser forran skal skiftest. mye småplokk å gjøre. har vurdert ny vinga å carbonpanser,hehe skal legge inn bilder av hvordan den ser ut nå.
BMWGUDEN Skrevet September 12, 2006 Forfatter Skrevet September 12, 2006 er det noen som har peiling på priser på powerflex foringer? har lakkert svingarmene og fjørbenane i alluminiums farge, bremsecalippane er blitt signalrøde. fått noen av trykkrørene til intercooleren. skal kansje ha den til egersund på rånetreff på fredag den 15. meg å ein kamerat skal arbeide for fult for å prøve og rekke alt til fredag
B.E.E. Skrevet September 12, 2006 Skrevet September 12, 2006 er det noen som har peiling på priser på powerflex foringer? Prisen på Powerflex ligger litt over de originale. Foringer til bærearmene forran, ca 500. Travers foringer, 2x300. Foringer til stabstag forran, 250 ... Ikke de store kostnadene mao.
BMWGUDEN Skrevet September 15, 2006 Forfatter Skrevet September 15, 2006 hvor kan jeg få kjøpt disse henne?
Kobar Skrevet Oktober 25, 2006 Skrevet Oktober 25, 2006 hvor kan jeg få kjøpt disse henne? prøv OS på sirevåg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå