BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 kossen er det å montere? annbefales det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 autoart vet alt om det her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kanskje autoart kan svare på korleis ein får sånn kvitt lufttrykk opp av sideskjermene framme som på 2fast 2 furious.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 på 2fast2furius brykte di damp he eg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Ja, men korleis har dei gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er røyk beholdere, med dyser. Ganske likt det som bruke på diskotekene. Så reklame for det for en stund siden, var ganske dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut?? NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen? NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kan man bruke enn annen gass til sånn Pugre greier? NOS er vel litt for dyrt til å sprutes ut sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Kan man bruke enn annen gass til sånn Pugre greier? NOS er vel litt for dyrt til å sprutes ut sånn. En Purge-ventil har jo sin funksjon, det er jo ikke for at det skal være fett. Men, du får sikkert noe fake greier til dette også, så kan du ha det sammens med den elektriske drevne dump-ventilen din og flamekit'et i eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Sikkert denne søte saken her du tenker på..hehe... http://www.zex.com/Products/PurgeKits/ShowPurgeKit.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut?? NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen? NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis. På Fast and the furius så bruker de purgeventil ja. Nos er veldig enkelt å montere. Har tre forskjellige systemer å velge mellom, Dry system, vått system med ei dyse. vått system med ei dyse pr sylinder. Sistnevte er lettest å kalibrere. Skygg unna de billigste merkene å ikke bruk for mye NOS på en gang, det er som å bruke turbo med for høyt trykk, da går det som regel til H**** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut?? NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen? NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis. På Fast and the furius så bruker de purgeventil ja. Nos er veldig enkelt å montere. Har tre forskjellige systemer å velge mellom, Dry system, vått system med ei dyse. vått system med ei dyse pr sylinder. Sistnevte er lettest å kalibrere. Skygg unna de billigste merkene å ikke bruk for mye NOS på en gang, det er som å bruke turbo med for høyt trykk, da går det som regel til H**** Haha, hva gir best effekt egentelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det der purge greiene er HARRY synst eg Nos er fake hester, og øydelegger sylinderene på sikt, såg bilder av en V8 og sylinderene var ovale.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 elektrisk dump ventil? høh? Få se?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut?? NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen? NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis. På Fast and the furius så bruker de purgeventil ja. Nos er veldig enkelt å montere. Har tre forskjellige systemer å velge mellom, Dry system, vått system med ei dyse. vått system med ei dyse pr sylinder. Sistnevte er lettest å kalibrere. Skygg unna de billigste merkene å ikke bruk for mye NOS på en gang, det er som å bruke turbo med for høyt trykk, da går det som regel til H**** Haha, hva gir best effekt egentelig? dry system dårligst, og vått system bra Men finnes det ikke direct Nitro injection? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå