Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er røyk beholdere, med dyser. Ganske likt det som bruke på diskotekene.

Så reklame for det for en stund siden, var ganske dyrt :evil:

Skrevet

Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut??

NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen?

NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis.

Skrevet
Kan man bruke enn annen gass til sånn Pugre greier? NOS er vel litt for dyrt til å sprutes ut sånn.

En Purge-ventil har jo sin funksjon, det er jo ikke for at det skal være fett. Men, du får sikkert noe fake greier til dette også, så kan du ha det sammens med den elektriske drevne dump-ventilen din og flamekit'et i eksosen? :)

Skrevet
Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut??

NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen?

NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis.

På Fast and the furius så bruker de purgeventil ja. Nos er veldig enkelt å montere. Har tre forskjellige systemer å velge mellom, Dry system, vått system med ei dyse. vått system med ei dyse pr sylinder. Sistnevte er lettest å kalibrere.

Skygg unna de billigste merkene å ikke bruk for mye NOS på en gang, det er som å bruke turbo med for høyt trykk, da går det som regel til H**** 8)

Skrevet
Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut??

NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen?

NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis.

På Fast and the furius så bruker de purgeventil ja. Nos er veldig enkelt å montere. Har tre forskjellige systemer å velge mellom, Dry system, vått system med ei dyse. vått system med ei dyse pr sylinder. Sistnevte er lettest å kalibrere.

Skygg unna de billigste merkene å ikke bruk for mye NOS på en gang, det er som å bruke turbo med for høyt trykk, da går det som regel til H**** 8)

Haha, hva gir best effekt egentelig? :)

Skrevet

Det der purge greiene er HARRY synst eg :shock:

Nos er fake hester, og øydelegger sylinderene på sikt, såg bilder av en V8

og sylinderene var ovale.. :roll:

Skrevet
Det er en Purge-ventil eller flere som blåser ut 'gammel' lystgass i systemet for å rense opp før man kjører race f.eks, og dermed vil ha fersk gass. Lystgassen blir da blåst ut av ventilen og det ser kult ut??

NOS er vel ikke så vanskelig å montere, søk litt på nett? Er vel noen dyser som spruter inn en mengde lystgass i innsuget når man trykker på knappen?

NOS er vel egentlig ikke noe å anbefale, det koster nok mer enn det smaker over lang tid, og effekten du får har du jo ikke så lenge. Må fylle opp flaska osv. Da er det bedre å trimme på annet vis.

På Fast and the furius så bruker de purgeventil ja. Nos er veldig enkelt å montere. Har tre forskjellige systemer å velge mellom, Dry system, vått system med ei dyse. vått system med ei dyse pr sylinder. Sistnevte er lettest å kalibrere.

Skygg unna de billigste merkene å ikke bruk for mye NOS på en gang, det er som å bruke turbo med for høyt trykk, da går det som regel til H**** 8)

Haha, hva gir best effekt egentelig? :)

dry system dårligst, og vått system bra ;) Men finnes det ikke direct Nitro injection?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...