BMWGUDEN Skrevet Februar 7, 2006 Share Skrevet Februar 7, 2006 nåen effekt på m10 maskin? går det ann å montere 2liters luftmengdemåler å oppnå effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvorfor vil du ha oljekjøler på en M10 maskin? Skjønner det hvis det er turbo på den som øker tempen men uten turbo så ser jeg ingen hensikt i og montere dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hvorfor vil du ha oljekjøler på en M10 maskin? Skjønner det hvis det er turbo på den som øker tempen men uten turbo så ser jeg ingen hensikt i og montere dette! Til dels enig med Lien, men OM du skal bruke bilen til banekjøring er det ikke dumt. Om det er bare vanlig bruk med litt hardkjøring i ny og ne ser jeg ingen poeng med dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWGUDEN Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 den skal brukes til leketøy, ikje nåe søndagskjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 nåen effekt på m10 maskin?går det ann å montere 2liters luftmengdemåler å oppnå effekt? klart den har effekt, den kjøler olja, det ligger i navnet det. men om det er nødvendig er en annen sak. p.s denne tråden skulle du postet under teknisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå