320it Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Har en hel del dype hakk og riper i felgene. Er det noen mulighet for å få sparklet det på noe vis? kjemisk metall? Burde helst tåle 200 grader da jeg har tenkt å pulverlakkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 vanlig sparkel tåler bare ca 100 grader eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 bunp bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Durmetal skulle vel duge. Meget enkelt i bruk, og sterkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Kaldsveising kan man vel kalle det. Meget sterkt, og kan faktisk påføres i oljebad. Fungerer utmerket. Vet ikke prisen, men tror det er billigere en 4nye felger Kan jo sjekke her. Sist jeg benyttet dette, holdt emnet mitt ca.300grader. http://www.durmetal-switzerland.ch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 hvor fåt du kjøpt det? er det forresten mulig å sveise hakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 ingen som vet om man kan sveise hakkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 i Elverum og op Gjøvik er det noen som repparerer felger, husker ikke hva de heter men.. kjenner 2 som har repparert felgene sine på gjøvik! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 i Elverum og op Gjøvik er det noen som repparerer felger, husker ikke hva de heter men.. kjenner 2 som har repparert felgene sine på gjøvik! er det mulig å sveise selv? kan det bli veldig stort kast i felgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Tror ikke du skal begynne å sveise alufelger uten GOD kjennskap til sveising på slikt materiale. Det er nesten, om ikke helt umulig å hindre felgene i å dra seg. Kan jo selvfølgelig balansere de senere, men skjer dette i høyden, vil noe så vibrasjonsømfintelig som en BMW vibrere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 javel, blir vell til at jeg prøver med durmetall da. ser esso selger det. Fordel å sandblåse først eller? hva må til av grunnarbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Selger de Durmetal på Esso Hmmm, det viste jeg ikke. Vi har alltid måtte bestilt det via leverandør. Kan ta å sjekke opp hvilken type jeg benyttet på jobben imorgen eller mandag. Fikk også en prisliste for ikke så lenge siden, men det var i Euro og Sfr. Skal lete i mailboksen etter den også. Husker at billigste type startet på ca.200Euro ihverfall. Når det gjelder grunnarbeid, så skal du ikke sandblåse, men benytte grovt sandpapir. Dette for å få hold. Grovere, jo bedre. Jeg benyttet fin bryne etter herding, og det er derfor viktig å ikke påføre i alt for mye. Å slipe med bryna var tidtrøyte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Tenkte også på en ting til. Om man må bygge mye, kan kanskje evt forskjell i egenvekt spille inn Jeg bygde kun ca.0.06-0.08mm i en lengde av ca.6mm Dette ga ikke utslag i mm/s (Probe som måler glitch). Dog var dette emnet i SuperDuplex, og av en helt annen egenvekt en aluminium. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Selger de Durmetal på Esso Hmmm, det viste jeg ikke. Vi har alltid måtte bestilt det via leverandør. Kan ta å sjekke opp hvilken type jeg benyttet på jobben imorgen eller mandag. Fikk også en prisliste for ikke så lenge siden, men det var i Euro og Sfr. Skal lete i mailboksen etter den også. Husker at billigste type startet på ca.200Euro ihverfall. Når det gjelder grunnarbeid, så skal du ikke sandblåse, men benytte grovt sandpapir. Dette for å få hold. Grovere, jo bedre. Jeg benyttet fin bryne etter herding, og det er derfor viktig å ikke påføre i alt for mye. Å slipe med bryna var tidtrøyte. står ihvertfall i den linken til hjemmesiden at esso selger. 200euro? da kjøper jeg heller nye felger. hvordan får du pusset ned i såret med sandpapir? edit: blir ikke litt vanskelig å komme helt ned i de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå