Gå til innhold

Reparere skader på felg

320it
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke du skal begynne å sveise alufelger uten GOD kjennskap til sveising på slikt materiale. Det er nesten, om ikke helt umulig å hindre felgene i å dra seg. Kan jo selvfølgelig balansere de senere, men skjer dette i høyden, vil noe så vibrasjonsømfintelig som en BMW vibrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger de Durmetal på Esso :!::?::o

Hmmm, det viste jeg ikke. Vi har alltid måtte bestilt det via leverandør. Kan ta å sjekke opp hvilken type jeg benyttet på jobben imorgen eller mandag.

Fikk også en prisliste for ikke så lenge siden, men det var i Euro og Sfr. Skal lete i mailboksen etter den også. Husker at billigste type startet på ca.200Euro ihverfall.

Når det gjelder grunnarbeid, så skal du ikke sandblåse, men benytte grovt sandpapir. Dette for å få hold. Grovere, jo bedre.

Jeg benyttet fin bryne etter herding, og det er derfor viktig å ikke påføre i alt for mye. Å slipe med bryna var tidtrøyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger de Durmetal på Esso :!::?::o

Hmmm, det viste jeg ikke. Vi har alltid måtte bestilt det via leverandør. Kan ta å sjekke opp hvilken type jeg benyttet på jobben imorgen eller mandag.

Fikk også en prisliste for ikke så lenge siden, men det var i Euro og Sfr. Skal lete i mailboksen etter den også. Husker at billigste type startet på ca.200Euro ihverfall.

Når det gjelder grunnarbeid, så skal du ikke sandblåse, men benytte grovt sandpapir. Dette for å få hold. Grovere, jo bedre.

Jeg benyttet fin bryne etter herding, og det er derfor viktig å ikke påføre i alt for mye. Å slipe med bryna var tidtrøyte.

står ihvertfall i den linken til hjemmesiden at esso selger.

200euro? da kjøper jeg heller nye felger.

hvordan får du pusset ned i såret med sandpapir?

edit: blir ikke litt vanskelig å komme helt ned i de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...