propan Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Og hvorfor akkurat denne bilen? http://media.putfile.com/Terminal-Error Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superted Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 eg og blir forbanna..... Klare fean ikke se filmen !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Hva er egentlig vitsen i å sprenge ett stakkars gammelt samlerobjekt/gobil i luften for å lage en film??! Kunne mye heller brukt en gammal volvo amazon eller en volvo 240.. DE har jeg MYE imot å bruke som kjøretøy!! E21 fortjener å leve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Bare en boble med et rustent e21 karoseri på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Bare en boble med et rustent e21 karoseri på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 hvorfor ikke bruke en amerikansk bil?!! de eksploderer som 100kg dynamitt ved den minste kræsj eller rundvælv. (sett det på masse filmer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Bare en boble med et rustent e21 karoseri på! Korleis ser du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 den har så styggt int. at de følte seg tvunget... hehe.. nuvel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Noen som vet hvilken film dette er hentet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 snufs ble lei seg av og se den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Bare en boble med et rustent e21 karoseri på! Korleis ser du det? Var vel ment som en uskyldig spøk, slik at dere über E30 frelste kan få ro i sjelen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 hvorfor ikke bruke en amerikansk bil?!! de eksploderer som 100kg dynamitt ved den minste kræsj eller rundvælv. (sett det på masse filmer) Jeg har sett det jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 stakkars bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 Bare en boble med et rustent e21 karoseri på! Korleis ser du det? Folk, det var kødd.. pleier altid å si det til biler jeg liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå