blade77 Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 Hei, Lurer på om coilen min kan være gåen. Motoren snurrer godt rundt men tenner ikke, må ha helt nyladet batteri om den skal klare å starte, det som er rart er at motoren drar friskt rundt, men vil ikke starte med mindre batteriet er toppladet. Er det slik at coilen blir sliten etterhvert, eller er det sånn at når den først ryker så ryker den tvert? Noen som vet?
propan Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Ne,coil virker eller ikke tror jeg. Prøv nye plugger,høres ut som den blir rå med en gang.
blade77 Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 Skal prøve å bytte de, batteriet levere litt under 12v, vet kulde ute nå ser jeg. Men ratr at den ikke fyrer siden den sveiver greit rundt. Blir nok til et nytt batteri til uka, smat pluggbytte. Bosch super 4 varer ikke evig de heller så.
Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Ta av nummer 4 på coilen (kabelen som gir strøm til fordeler) og sett den til gods og dra på starteren. Se om det gnister, da fungerer coilen
Maxxsonics Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 batteriet har vel ikke så veldig mye med coilen å gjøre..!? eller tat jeg feil? allefall er det ikkno galt med batteriet ditt så lenge den går på starter'n! og som regel lønner det seg å tenke enkelt, som nevt tidligere, sjekk plugger! sjekk fordeler og rotor! som regel noe av det før coilen! møkk i fordeler'n f.eks..
blade77 Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Skrevet Februar 10, 2006 Tenkte at Coilen måtte minst så og så mye spenning for å skape gnist, men skal sjekke som dere sier gnist ut fra coil. Har nettopp byttet, både fordelerlokk og rotor, så ligger hvertfall ikke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå