bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 Er støt fangeren som sitter bak m3 fronten lik på denn som sitter bak denn standare fangeren på e36? Min bil kommer orginalt med full m3 styling, og moste fronten kan ikke se så mye av denn ser du!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 jepp. brukte hvertfall opp igjen støtfangerskinna da jeg skiftet min orginalfront til m3 front Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 8, 2006 Share Skrevet Februar 8, 2006 jeg har også kjøpt ny m3 front..har lite erfaring med bytte av front...er det bare å bruke opp den gamle skinna og lime den eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2006 ok, så da kan jeg bare bruke denn orginale støt fangeren under til m3 fronten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Måtte du ut i skauen å pisse litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 låsten i gir for å ligge breidt,, men så gikk d litt for fort i denn svingen å ting begynte å skje :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Av med orginalfangeren: Uten: På med M-fangeren: Altså.. Passer overens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 jaja,, men va slaks støt fanger har du under m3 fronten da? denn orginale eller m støtfanger som holler hele dritten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 noen som skjønner va jeg mener hehe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 9, 2006 Share Skrevet Februar 9, 2006 Du tar ikke M3-fangeren over den andre.. men du snakker kanskje om festene som plasten sitter på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2006 mener denn på bildet,., finnes i to typer på gs ser jeg,, en til m3 front og en til standar,, jeg er klar over ossen man fester det,, jobber med dette,,, men var litt i tvil om jeg måtte ha en m3 festene til å skru denn sammen,, kjenner folk som ikke har det på denn serdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Februar 10, 2006 Share Skrevet Februar 10, 2006 nei. du bruker bare opp igjen skinna fra den orginale fangeren. den er ikke avbildet på bildet til jonte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Februar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2006 skjønner,, har ordnet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå