sinten Skrevet Februar 8, 2006 Skrevet Februar 8, 2006 1 Stk wilwood superlite calipper/m klosser og 1Stk bremseskive selges, det er brukt men i god stand.noen som trenger? 1500,- pluss frakt. evt bytte i no?
sinten Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 HAHA.....får man kjøpt en til noe sted eller? får for guds skyld håpe d men kan kansje være grei og ha viss noen trenger i reserve
TOREBMW Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 samme bremsene som jeg har på bilen min.og ja dem er ikke problem å få tak i
propan Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Har samme på min også,og det er ikke noe prob å skaffe nye. Koster ikke skjorta heller.
manta-a Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Er det ikke skive og caliper til motorsykkel det der???Syns det ble litt pinglete te bil jeg...Tror jeg nøyer meg med den orginale bremsa mi jeg
sinten Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Skrevet Februar 9, 2006 har ikke peiling på hva dette koster nytt,så kom me bud. om dette er en oppgradering? hmm , d er ihvertfall ikke en nedgradering løp å kjøp
propan Skrevet Februar 9, 2006 Skrevet Februar 9, 2006 Ja dette er en oppgradering. Man må ha ett boss/adapter til skiva altså,den ser kanskje liten ut,men er sikkert ca 300x30 ett sted. Og de fungerer-tro meg.
sinten Skrevet November 27, 2007 Forfatter Skrevet November 27, 2007 bumper denne opp ifra mørket igjen, bud over 500 + frakt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå